مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-07اقتصادي

رشد 30 درصدی تولیدات کشاورزی البرز 


تولیدات کشاورزی البرز در سال 99 به 130 میلیون تن رسید که شاهد افزایش 30 درصدی در این راستا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی در مراسم کشوری تجلیل از کشاورزان نمونه کشور که روز یکشنبه با حضور رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالان بخش کشاورزی در این جنگ بزرگ اقتصادی با عملکرد خود، عامل سرفرازی ایران اسلامی شدند، افزود: روز 19 بهمن 57 بیعت غرور آفرین همافران با امام راحل (ره) است که این روز را به عموم مردم سلحشور ایران اسلامی بخصوص غیوران نیروی هوایی کشور تبریک می گوییم.

وی ادامه داد: عهدی که آحاد مختلف مردم با امام راحل (ره) بستند و مجاهدت ها و ایثارگری هایی که در این مسیر شکل گرفت به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روز 22 بهمن 57 رسید.

شهبازی با تقدیر از نیروهای مسلحی که از آسمان ایران اسلامی حفاظت و حراست می کنند، گفت: صنایع دفاعی بویژه در حوزه هوایی طی مدت چهل و دو سال پیشرفت های شگرفی داشته که مرهون تلاش های فرزندان این مرز و بوم است.

وی با بیان اینکه عموم فعالان عرصه کشاورزی افرادی شاداب و پویا هستند و عاشقانه کار می کنند، افزود: البرز در حوزه های مختلف توفیقات ارزشمندی دارد که اهم آن رشد 112 درصدی صادرات است و بخش عمده آن در بخش کشاورزی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 30 درصدی تولیدات کشاورزی البرز 

رشد 30 درصدی تولیدات کشاورزی البرز